TRABANT CLUB BUCURESTI
Dedicat trabantistilor bucuresteni si nu numai.
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
TRABANT CLUB BUCURESTI | Reguli | Inregistrare | Login
POZE TRABANT CLUB BUCURESTI
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil mariaa5
| Femeie 31 ani Bucuresti cauta Barbat 31 - 48 ani |
|
KRAKEN
Membru
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 110
|
|
M'am lovit de urmatoarea chestie- la frana fatza au cedat in acelasi timp blocajele de la reglajul automat. Deci, cand calcam frana, pedala se ducea pana la fund, din cauza ca pistonasele aveau o cursa... pfff.. M'am gandit ca aluneca de la vazelina pusa- am spreiat cu un curatitor de grasime..
Nimic.
Am analizat problema- am privit FIX cateva minute in sir, jmecheria. Am inteles de ce nu mai mergea. Piesa mica impinsa de arc se lipea de piesa in forma de U si ciocanelul aluneca liber. Adica piesa culisanta pe ax NU mai oprea axul.. Am ciocanit usor si-am departat partea de U in care se sprijinea piesa mica si.. si.. o bloca. Merge bine acum.
deci trebuie ca piesa care blocheaza sa NU se sprijine pe partea din spate, in care e impinsa de arc.
_______________________________________ Trabantul --nu conteaza cum arata cata vreme merge. la fel e si la oameni.
|
|
pus acum 11 ani |
|
MishuL
Incepator
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 5
|
|
Bre Liviule, talica, de cand ai tu Brabantzi, inca nu te-ai prins ca sistemul ala e intrucatva de kkt si tre' musai ca inainte de ITP sa desfaci, cureti si gresezi usor divaisurile alea, ca sa-si faca treaba? Am vazut sistemul nefunctionand din cauza de: arc rupt, tija ciocanelului ruginita, placutza cu gaura rupta in dreptul gaurii, vaselina prea multa/ intarita etc.
|
|
pus acum 11 ani |
|