TRABANT CLUB BUCURESTI
Dedicat trabantistilor bucuresteni si nu numai.
Lista Forumurilor Pe Tematici
TRABANT CLUB BUCURESTI | Reguli | Inregistrare | Login

POZE TRABANT CLUB BUCURESTI

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ciocolata4u pe Simpatie
Femeie
21 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 45 ani
TRABANT CLUB BUCURESTI / Mecanica / HYCOMAT trabant Moderat de gabi trabi
Autor
Mesaj Pagini: 1
KRAKEN
Membru

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 110
Am avut, pana am dat trabul la schimb, hycomat.
Am pastrat cutia de viteze-e speciala- si toate alea.

Toate alea= rezervor cu furtune, bobina-electromagnet cu valvele (sunt pe 6 si 12 v bobinele astea, dar nu prea conteaza, ca nu stau mult in tensiune), pompa de presiune (nu merge pusa pe o cutie ,,normala''), maneta de schimbator- e speciala, Releul  de debreiere- e diferit de alte relee, PEDALIERUL special si carligul din podea, parghia de ambreiaj si arcul ei cu cablu mai scurt, piesa in care intra capatul arcului- si vine pe cutie si desigur, CILINDRUL de ambreiere.

Am si cartea de utilizare//reparatie a hycomatului.

Despre functionare- La carte spune ca se pune ulei SPECIAL de hycomat- e unul galbui, subtzire. Am pus ulei de cutie automata, era rosu, a cuplat mai incet un pic. Am pus si HLP 46, hidraulic de-al nostru, a cuplat si mai incet. La carte scrie ca se poate remedia problema schimband un jigler de pe pompa de ulei (se pune unul cu gaura mai mare).

Debreiarea era instanta la oricare ulei,  valvele deschise de electromagnet sunt prompte in reactie, la fel si presiunea arcului.

La instalatia electrica trebuie pus si intrerupatorul de protectie care pune la masa instalatia cand se deschide capota. Aveam ala suspendat si marind relantiul un pic, a venit masina peste mine. Atunci am intelles ce necesar e butonul ala.

Firul negru de plus vine la sigurantza care e alimentata numai cand pui contactul.

Instalatia functioneaza NUMAI cand se pune la masa releul magnetic prin atingerea capatului manetei SAU deschinzand capota  (adica debreiaza). In rest, cum se tureaza motorul, pompa face presiune si impinge uleiul in cilindrul de ambreiaj, - facand  miscarea de eliberare a pedalei- la cel clasic. In rest, sta DEBREIAT tot timpul.


_______________________________________
Trabantul --nu conteaza cum arata cata vreme merge.
la fel e si la oameni.

pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la